Facebook X (Twitter) Instagram
    Radio Vala Rinore 94.7 FMRadio Vala Rinore 94.7 FM
    Facebook X (Twitter) LinkedIn
    LISTEN LIVE
    • Ballina
    • Muzike
    • Showbiz
    • Teknologji
    • Shëndeti
    • Video
    • Impressum
    • Kontakti
    LISTEN LIVE
    Radio Vala Rinore 94.7 FMRadio Vala Rinore 94.7 FM
    Dieta e jetëgjatësisë me pak proteina lidhet me humbjen e yndyrës dhe ruajtjen e muskujve

    Dieta e jetëgjatësisë me pak proteina lidhet me humbjen e yndyrës dhe ruajtjen e muskujve

    Featured August 11, 2026Updated:August 11, 20262 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Një studim i ri nga University of Southern California (USC) sugjeron se për plakje më të shëndetshme mund të ketë rëndësi jo vetëm sasia e proteinave që konsumojmë, por edhe përbërja e tyre në aminoacide.

    Studiuesit testuan te minjtë e moshuar një dietë kryesisht me bazë bimore, me pak proteina, sasi të vogla peshku dhe një nivel të kontrolluar të aminoacidit esencial metioninë. Minjtë që ndoqën këtë regjim kishin më pak yndyrë trupore, ruajtën masën e dobët trupore dhe shfaqën më pak shenja dobësie gjatë plakjes.

    Rezultatet ishin interesante edhe për faktin se kafshët mund të konsumonin po aq ose edhe më shumë ushqim sesa grupet e tjera, por përsëri humbnin yndyrë. Studiuesit vunë re gjithashtu rritje të GLP-1 dhe FGF21, molekula sinjalizuese që lidhen me kontrollin e oreksit, metabolizmin dhe rregullimin e sheqerit në gjak.

    Një element kyç ishte metionina, e cila gjendet në mish, vezë, produkte të qumështit, peshk, bishtajore, arra dhe fara. Studimi tregoi një ekuilibër interesant: sasia shumë e ulët lidhej me dobësi, ndërsa sasia e tepërt eliminonte disa nga përfitimet metabolike të dietës.

    Studiuesit analizuan gjithashtu të dhëna nga mbi 200 mijë njerëz. Konsumi më i lartë i proteinave shtazore dhe, rrjedhimisht, i disa aminoacideve esenciale u shoqërua me nivele më të larta të obezitetit dhe diabetit. Megjithatë, kjo pjesë e studimit ishte vëzhguese dhe nuk dëshmon se proteinat shtazore ishin shkaku i drejtpërdrejtë.

    Autorët theksojnë se rezultatet nuk janë rekomandim që njerëzit të kufizojnë vetë proteinat apo metioninën. Studimi kryesor është kryer te minjtë dhe nevojiten prova klinike te njerëzit për të përcaktuar nëse një regjim i tillë mund të sjellë të njëjtat përfitime.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Radio Vala Rinore

    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    You must be logged in to post a comment.

    Demo
    Top Posts

    “Key Challenges in Combating Gender-Based Disinformation”

    September 21, 2024

    Pas Sinjalizimit për parregullsi në QKSUK, nisin procedurat disiplinore ndaj Sinjalizuesit

    August 25, 2024

    Deputetja Reshitaj adreson keq menaxhimin dhe nepotizmin në Qendrën Klinike Stomatologjike Universitare të Kosovës

    December 1, 2023
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Most Popular

    “Key Challenges in Combating Gender-Based Disinformation”

    September 21, 2024477 Views

    Pas Sinjalizimit për parregullsi në QKSUK, nisin procedurat disiplinore ndaj Sinjalizuesit

    August 25, 2024443 Views

    Deputetja Reshitaj adreson keq menaxhimin dhe nepotizmin në Qendrën Klinike Stomatologjike Universitare të Kosovës

    December 1, 2023352 Views
    Our Picks

    Rihanna publikon foto të rralla me tre fëmijët, rikthehet si nënë aty ku nisi gjithçka

    August 12, 2026

    Gjumi nuk është thjesht pushim

    August 12, 2026

    Mos e humbisni: Eklipsi i Diellit do të shihet edhe nga Kosova

    August 12, 2026

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Ballina
    • Marketing
    • Kontakti
    © 2000 - 2026 Radio VALA RINORE 94.7 FM | Address: Bregu i Diellit, str. Eqrem Çabej B-2/13, 10000 Prishtinë, Republic of Kosovo | Office +383 38 240 888 | valarinore@yahoo.com
    Të gjitha të drejtat janë të rezervuara. Nuk lejohet shfrytëzimi i asnjë materiali pa autorizim paraprak.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Go to mobile version