Qumėshti i dobishėm kundėr astmės
e diel , 31 janar 2010

Image

Ai qe gjate ditës e pinë me se paku një gote qumësht me yndyre te plote, ka me pak shanse te sëmuret nga astma.

Këtë e  ka vërtetuar një studim qe është bere ne një universitet ne Australi, ku mes tjerash studiohet ndikimi i prodhimeve te qumështit ne rritje dhe ne zhvillim.

Këtë efekt nuk e ka qumështi i sojës apo ndonjë lloj tjetër i qumështit.

» Nuk ka komente
Nuk ka asnjë koment deri tani.
» Komento
Emaili (nuk do të publikohet )
Emri
Titulli
Komente
 shkronja